Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Золочевський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Золочевський В. В. Виховання у студентської молоді потреби в руховій активності засобами фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі дня [Електронний ресурс] / В. В. Золочевський // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 28. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_28_10
| 2. |
Золочевський В. Організація діяльності фізкультурно-спортивних об’єднань дітей і молоді у вітчизняній педагогіці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. Золочевський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_34
| 3. |
Бондар Т. С. Соціально-педагогічні умови вдосконалення фізкультурно-освітньої, рекреаційно-оздоровчої та спортивної діяльності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Т. С. Бондар, В. В. Золочевський // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_3_10 Розглянуто матеріали соціологічного опитування серед 899 студентів педагогічних спеціальностей. У результаті дослідження виявлено протиріччя між знаннями респондентів щодо значущості складників здорового способу життя для здоров'я людини та їх реальним застосуванням у повсякденному житті (наявні шкідливі звички, низька фізична активність тощо). Визначена суперечність є визначальною умовою для вдосконалення фізкультурно-освітньої, рекреаційно-оздоровчої та спортивної діяльності майбутніх педагогів як частини їх професійної підготовки.
| 4. |
Золочевський В. В. Організація діяльності фізкультурно-спортивних об’єднань дітей і молоді у вітчизняній педагогіці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. В. Золочевський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__34
| 5. |
Золочевський В. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання до організації та проведення науково-дослідної роботи з проблем фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / В. В. Золочевський // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 25. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_25_11
| 6. |
Бондар Т. С. Використання самоорганізації у загальноосвітніх навчальних закладах щодо фізкультурно-спортивного дозвілля учнів [Електронний ресурс] / Т. С. Бондар, В. В. Золочевський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 195-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_25
| 7. |
Коломієць А. Ю. Профілактика психосоматичних розладів здоров’я студентської молоді засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. Ю. Коломієць, В. В. Золочевський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__55
| 8. |
Корчагін М. Розвиток силових якостей бійців бойового двоборства у базовому мезоциклі підготовки [Електронний ресурс] / М. Корчагін, В. Откидач В. Золочевський, О. Ольховий // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2019. - № 1. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2019_1_5
| 9. |
Корчагін М. Дослідження фізичного стану курсантів перших курсів військового закладу освіти [Електронний ресурс] / М. Корчагін, Є. Курішко, В. Откидач, В. Золочевський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 31. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_31_14
| 10. |
Откидач В. С. Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості курсантів вищих військових навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. С. Откидач, М. В. Корчагін, В. В. Золочевський, Т. В. Хліманцов // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2020. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2020_2_13 Сучасний рівень розвитку фізичної підготовки та вимоги, які вона висуває до людини, котра розвивається, вимагають максимальної мобілізації фізичних і психічних сил захисника, професійної підготовки для успішного виконання завдань за призначенням. Відомо, що військово-спортивні багатоборства (ВСББ) забезпечують ефективний розвиток необхідних фізичних якостей, що в подальшому застосовуються під час виконання завдань за призначенням. ВСББ є ефективним засобом фізичного розвитку основних фізичних якостей і навчання навичок самооборони, а також забезпечують здатність швидко реагувати на раптово мінливу обстановку, набуття впевненості та рішучості у власних силах. Саме тому вони повинні органічно поєднуватися з традиційними засобами фізичного виховання майбутніх спеціалістів у справі формування військово-професійної фізичної культури особистості. Досліджено корекцію ситуативної характеристики діяльності, яка полягає в невизначеності її результату та можливих несприятливих наслідків у випадку неуспіху курсантів вищих військових навчальних закладів. Мета роботи - дослідити вплив занять ВСББ на показники професійно важливих психологічних показників курсантів закладів вищої освіти. Методи - аналіз наукової та методичної літератури, психодіагностичне тестування, методи математичної статистики. До дослідження залучені 74 курсанти контрольної групи, які навчалися за чинною системою фізично підготовки, та 47 курсантів експериментальної групи (ЕГ), котрі займалися в секції ВСББ. Вік курсантів - від 17 до 26 років. У ході експерименту проведено дослідження показників ступеня готовності до ризику. Протягом експерименту в курсантів ЕГ відбулося статистично достовірне покращання середніх значень цього показника (p << 0,05). За результатами дослідження відбулося покращання показників готовності до ризику. Це свідчить про доцільність використання засобів ВСББ для корекції психологічних показників здобувачів вищої військової освіти.
| 11. |
Коломієць А. Ю. Дослідження стану формування здорового способу життя студентів педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / А. Ю. Коломієць, В. В. Золочевський, М. Г. Русанов // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Валеологія: сучасність і майбутнє. - 2015. - № 1149, вип. 19. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhV_2015_1149_19_17
| 12. |
Одеров А. М. Аналіз динаміки показників фізичної підготовленості військовослужбовців на етапі первинного навчання із застосуванням засобів кросфіту [Електронний ресурс] / А. М. Одеров, С. В. Романчук, В. Б. Климович, A. Skaliy, І. В. Пилипчак, О. А. Ткачук, В. В. Золочевський, О. В. Мелешенко // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2022. - Т. 7, № 3. - С. 296-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2022_7_3_46
| 13. |
Откидач В. Вплив занять військово-спортивним багатоборством на розвиток основних показників воїнів [Електронний ресурс] / В. Откидач, М. Корчагін, Н. Москаленко, А. Одеров, В. Золочевський, Є. Куришко, У. Шевців, С. Маняк, О. Небожук, О. Первачук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2023. - № 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2023_1_10 Сучасний рівень розвитку фізичної підготовки та вимоги, які вона висуває до людини, котра розвивається, вимагають максимальної мобілізації фізичних і психічних сил захисника, професійної підготовки для успішного виконання завдань за призначенням. Відомо, що військово-спортивні багатоборства (ВСББ) забезпечують ефективний розвиток необхідних фізичних якостей, що в подальшому застосовуються під час виконання завдань за призначенням. ВСББ є ефективним засобом фізичного розвитку основних фізичних якостей і навчання навичок самооборони, а також забезпечують здатність швидко реагувати на раптово мінливу обстановку, набуття впевненості та рішучості у власних силах. Саме тому вони повинні органічно поєднуватися з традиційними засобами фізичного виховання майбутніх спеціалістів у справі формування військово-професійної фізичної культури особистості. Досліджено корекцію ситуативної характеристики діяльності, яка полягає в невизначеності її результату та можливих несприятливих наслідків у випадку неуспіху курсантів вищих військових навчальних закладів. Мета роботи - дослідити вплив занять ВСББ на показники професійно важливих психологічних показників курсантів закладів вищої освіти. Методи - аналіз наукової та методичної літератури, психодіагностичне тестування, методи математичної статистики. До дослідження залучені 74 курсанти контрольної групи, які навчалися за чинною системою фізично підготовки, та 47 курсантів експериментальної групи (ЕГ), котрі займалися в секції ВСББ. Вік курсантів - від 17 до 26 років. У ході експерименту проведено дослідження показників ступеня готовності до ризику. Протягом експерименту в курсантів ЕГ відбулося статистично достовірне покращання середніх значень цього показника (p << 0,05). За результатами дослідження відбулося покращання показників готовності до ризику. Це свідчить про доцільність використання засобів ВСББ для корекції психологічних показників здобувачів вищої військової освіти.
|
|
|